Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35169| Назва: | Педагогічна спадщина Сюнь-цзи |
| Автори: | Бай Цзішен |
| Теми: | вчення Сюнь-цзи концепції всесвітнього історико-педагогічного процесу виховання навчання |
| Дата публікації: | 2022 |
| Бібліографічний опис: | Бай Цзішен Педагогічна спадщина Сюнь-цзи / Бай Цзішен // Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11–12 лютого 2022 р. : тези допов. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022. - С. 11-13. |
| Короткий огляд (реферат): | Вплив конфуціанства на духовну, філософську культуру та педа- гогічну практику Китаю важко переоцінити. Особливий інтерес представляє вчення Сюнь-цзи у зв’язку з тим, що воно зуміло акумулювати та систематизувати якийсь корпус вже існуючих досягнень і знань не лише класичного конфуціанства, а й найкращі ідеї – сучасних та попередніх філософу – шкіл та напрямків філософської та суспільної думки Китаю. Більш того, існує необхідність уточнити сучасні концепції всесвітнього історико-педагогічного процесу, адекватніше вписавши в нього конфуціанську педагогічну традицію і тим самим краще представивши логіку, спрямованість і перспективи його еволюції. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35169 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Тези_Педспадщина_Февраль_2022 (1).pdf | 847 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.