Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахзадян Ю. Г.-
dc.date.accessioned2012-05-07T11:22:47Z-
dc.date.available2012-05-07T11:22:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШахзадян Ю. Г. Сущность и сравнительная характеристика концепций маркетинга / Ю. Г. Шахзадян // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 73-74en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/351-
dc.description.abstractРассмотрена сущность концепций маркетинга. Представлена сравнительная характеристика, которая позволит осуществить их обоснованный выбор.en_US
dc.description.abstractThe essence of marketing concepts has been considered. Comparative characteristics, which will allow to make their substantiated choice were presented.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectконцепцияen_US
dc.subjectконцепция маркетингаen_US
dc.titleСущность и сравнительная характеристика концепций маркетингаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138-021.261en_US
Розташовується у зібраннях:№ 4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.