Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлдошина М.-
dc.date.accessioned2025-01-20T09:56:03Z-
dc.date.available2025-01-20T09:56:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМіжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів всіх спеціальностей третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. М. Алдошина. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (укр. мов.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35276-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів всіх спеціальностей третього (освітньо-наукового) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинг туризмуuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectмаркетинговий комплексuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectбрендинг територійuk_UA
dc.titleМіжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів всіх спеціальностей третього (освітньо-наукового) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++поз_274РП_АСП_всі_виб_Міжнародний_маркетинг_Алдошина.pdf398,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.