Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.date.accessioned2025-01-20T11:29:06Z-
dc.date.available2025-01-20T11:29:06Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Інтернет-маркетинг як складова маркетингової комунікаційної політики підприємства / О. В. Птащенко // Економіка розвитку. – 2008. – № 1 (45). – С. 73-75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35290-
dc.description.abstractThe approaches to the newest communication technologies’, Internet-advertising’s, brand-site’s use by the enterprises are considered, that allows to raise their competitiveness in the market.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговими комунікаціямиuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмережа Інтернетuk_UA
dc.subjectвеб-офісuk_UA
dc.titleІнтернет-маркетинг як складова маркетингової комунікаційної політики підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
птащенко.pdf628,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.