Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35355
Назва: Недоліки фінансової мотиваційної стратегії підприємства
Автори: Мальцева В. С.
Пивавар І. В.
Теми: мотивація
демотивація
винагорода
професійне визнання
продуктивність
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Мальцева В. С. Недоліки фінансової мотиваційної стратегії підприємства / В. С. Мальцева, І. В. Пивавар. - Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : матеріали ХVIІІ Міжнародної науково-практичної конференції магістрантів та аспірантів, 19–22 листопада 2024 р. : тези допов. / за ред. проф. Є.І. Сокола. – Харків : НТУ «ХПІ», 2024. – С. 450.
Короткий огляд (реферат): Досліджено роль мотивації у підвищенні ефективності продуктивної діяльності підприємства. Визначено, що мотивація впливає на поведінку та результативність працівників, стимулює їх до виконання професійних завдань, а також є основою для формування відповідального і творчого ставлення до роботи, бажання вдосконалювати свої професійні навички. Наведено, що сучасні підприємства все частіше звертаються до ефективних мотиваційних стратегій, спрямованих на підвищення лояльності, залученості та працездатності співробітників. Розкрито, що зазвичай керівники підприємства використовують чотири види мотиваційних стратегій: фінансову, нематеріальну, стратегію особистого розвитку та творчу при чому одним з найбільш поширених методів в сучасних умовах є матеріальна винагорода, яка не завжди є найбільш вдалою. Показано необхідність комплексного підходу до комбінування фінансової мотивації з іншими підходами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35355
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Мальцева_ХПІ.pdf154,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.