Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKotelnikova Iu.-
dc.date.accessioned2025-01-30T13:12:27Z-
dc.date.available2025-01-30T13:12:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationMarketing in the online environment: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle: [Electronic edition] / comp. Iu. Kotelnikova. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 11 p. (Eng. lang.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35371-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectonline environmentuk_UA
dc.subjecte-businessuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.titleMarketing in the online environment: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycleuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.