Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35372
Назва: Advertising and PR in marketing activity: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle
Автори: Lysytsia N.
Теми: advertising
PR
integrated marketing communications
consumer behavior
socio-economic analysis
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Advertising and PR in marketing activity: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle: [Electronic edition] / comp. N. Lysytsia. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 11 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35372
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++поз_278РП_075бак_виб_Англ_Реклама_та_PR_в_марк_діяльності_Лисиця.pdf620,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.