Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35374
Назва: Electronic commerce: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle
Автори: Kotelnikova Iu.
Теми: electronic commerce
electronic trading
e-business
B2B corporate sector
B2C
G2C
G2B e-commerce
electronic payment systems
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Electronic commerce: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle: [Electronic edition] / comp. Iu. Kotelnikova. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 15 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35374
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз_259РП_075бак_Англ_виб_Електронна_комерція_Котельникова.pdf645,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.