Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGrynevych L.-
dc.contributor.authorLysytsia N.-
dc.date.accessioned2025-01-31T06:48:03Z-
dc.date.available2025-01-31T06:48:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationInternational marketing: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) cycle: [Electronic edition] / comp. L. Grynevych, N. Lysytsia. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 8 p. (Eng. lang.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35376-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) cycle.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjecttarget marketuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectinternational marketing communicationsuk_UA
dc.titleInternational marketing: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) cycleuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++поз_273РП_075бак_ОК26Англ_Міжнародний_маркетинг_Гриневич_Лисиця.pdf589,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.