Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35377
Назва: Modern information technologies in marketing research: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) cycle
Автори: Rodionov S.
Теми: information technologies
marketing research
conducting marketing research
toolkit
social networks
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Modern information technologies in marketing research: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) cycle: [Electronic edition] / comp. S. Rodionov - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 8 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) cycle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35377
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.