Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35421
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мирось К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T08:28:25Z | - |
dc.date.available | 2025-02-05T08:28:25Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Мирось К. В. Прокурор як позивач у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави / К. В. Мирось // Юридичний науковий електронний журнал. Серія: «Право». -2024. - №2. - С. 140-141. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35421 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу правового становища та правосуб’єктності одного з учасників справ про визнання необгрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави – прокурора. Увага до вказаної проблематики пов’язується із євроатлантичними прагненнями України та пов’язаною з цим необхідністю боротьби з корупцією та її наслідками. З наведенням даних про констатування міжнародною спільнотою успіхів України при утворенні та діяльності антикорупційних установ зазначається необхідність вдосконалення національного законодавства щодо подолання наслідків корупційних діянь. Однією з форм цього є встановлений національним цивільним процесуальним законодавством порядок визнання необгрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави. Дана категорія справ має специфічний суб’єктний склад. При цьому, на відміну від процесуально-правового регулювання кола учасників інших цивільних справ, ЦПК України містить обов’язковість подачі позову по справам, що розглядаються у статті, виключно прокурором. Специфічним та визначеним у нормах вітчизняного цивільного процесуального права є і коло відповідачів. Ними можуть бути особи, які, будучи уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, набули у власність активи. Поряд з цим, відповідачами можуть вказуватись інші фізичні або юридичні особи, які набули у власність такі активи за дорученням особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Вказується, що зазначена діяльність прокурора по зверненню до суду є реалізацією конституційної функції представництва цим суб’єктом інтересів держави в судах. З огляду на дану обставину позитивно оцінюється нормативне посилення повноважень Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, до компетенції посадовців якої відноситься подача позовів до судів цивільної юрисдикції по вказаним категоріям справ. Разом з цим, аналіз Закону України «Про прокуратуру» та норм Конституції України призвів до висновку про різноманітність правового регулювання представницької функції прокуратури у вказаних нормативних актах. . | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | прокурор | uk_UA |
dc.subject | позивач | uk_UA |
dc.subject | цивільна конфіскація | uk_UA |
dc.subject | звернення стягнення на необґрунтовані активи | uk_UA |
dc.title | Прокурор як позивач у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПРЕ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прокурор як позивач у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави.pdf | 574,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.