Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35494
Назва: Neuromarketing : program of the course for students of all specialty of the third (educational and scientific) level
Автори: Kotelnikova Iu.
Теми: neuromarketing
neuroscience
marketing research
neuromarketing toolbox
neuroesthetics
neuromarketing ethics
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Neuromarketing : program of the course for students of all specialty of the third (educational and scientific) level: [Electronic edition] / Comp. Iu. Kotelnikova. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. – 8 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of all specialties of the third (educational and scientific) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35494
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.275РП_АСП_всі_Англ_виб_Нейромаркетинг_Котельникова.pdf512,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.