Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35513
Назва: Ділові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня
Автори: Лисиця Н.
Теми: маркетинг
ділові переговори
стратегія
тактика
соціальний вплив
психологічний вплив
маніпуляції
переконання
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Ділові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Н. Лисиця. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35513
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.256РП_075Асп_виб_Ділові переговори вмаркетингу_Лисиця.pdf430,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.