Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35605
Назва: Стійкість і соціальна відповідальність людських ресурсів як глобальна репутаційна тенденція конкурентоспроможності
Автори: Близнюк Т. П.
Шевченко В. В.
Федака В. В.
Циктор В. Ю.
Теми: конкурентоспроможність
соціальна відповідальність
ділова репутація
людський потенціал
сталий розвиток
репутаційний капітал
командоутворення
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Близнюк Т. П. Стійкість і соціальна відповідальність людських ресурсів як глобальна репутаційна тенденція конкурентоспроможності / Т. П. Близнюк, В. В. Шевченко, В. В. Федака та ін. // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2024. – Т. 9. - № 3. - С. 383 – 391.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значущість репутаційної тенденції формування конкурентоспроможної стратегії, вплив етики та ділової репутації людських ресурсів на досягнення цілей сталого розвитку. Досліджено вплив етичних принципів управління персоналом як вагомого нематеріального активу на економічну ефективність діяльності підприємства, зокрема на конкурентоспроможність, інвестиційну привабливість, фінансову стійкість, довгострокові партнерські відносини, та відновлення екосистем. Проаналізовано зовнішні та внутрішні фактори впливу на формування ділової репутації. Обґрунтовано, що формування конкурентоспроможності відбувається за допомогою таких чинників, як якість продукції, екологічність виробництва, інноваційність та сталість ведення бізнесу, а також ефективна комунікація з ринком, що вимагає відповідної репутаційної стратегії, що забезпечить прийнятний рівень відповідальності щодо стандартів якості продукції, соціальних та екологічних аспектів виробництва. Підкреслюється важливість дотримання морально-етичних норм як основи для формування репутаційного капіталу підприємства, який стає невід’ємною складовою стійкої стратегії сучасного підприємства. Доведено, що ділова репутація є стратегічним ресурсом компаній, який дозволяє виділятися на ринку, отримувати конкурентні переваги, залучати та утримувати клієнтів. Вона сприяє зростанню капіталізації, інвестиційної привабливості, прибутковості та збереженню екосистем. Позитивна репутація допомагає стабілізувати ринкову позицію в кризові періоди і формувати засади з стратегічного відновлення. Конкурентоспроможні підприємства зростають відповідно до принципів соціальної відповідальності, менеджмент забезпечує сталий розвиток у межах підприємства, бере на себе відповідальність за вирішення соціальних проблем, утримання локальної екосистеми, полегшуючи навантаження на відповідні державні органи, налагоджує взаємовідносини з інвесторами, потенційними споживачами товарів та послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35605
Розташовується у зібраннях:Статті (КМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Близнюк Т.П. Український журнал прикладної науки_стаття.pdf454,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.