Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorUs M.-
dc.date.accessioned2025-02-26T08:45:29Z-
dc.date.available2025-02-26T08:45:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationMarketing research : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) level: [Electronic edition] / Comp. M. Us. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 16 p. (Eng. lang.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35613-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) level.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectmarketing systemuk_UA
dc.subjectcollecting informationuk_UA
dc.subjectdata analysisuk_UA
dc.subjectquestionnaireuk_UA
dc.subjecttypes of researchuk_UA
dc.subjectreportuk_UA
dc.titleMarketing research : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) leveluk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.271РП_075бак_ОК28Англ_Маркетингові дослідження_Ус.pdf628,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.