Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorProkopovych S.-
dc.contributor.authorTiutiunyk O.-
dc.date.accessioned2025-02-27T11:19:32Z-
dc.date.available2025-02-27T11:19:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationEconometrics: program of the course for higher education applicants of specialty 075 "Marketing" of the study programme "Marketing" of the first (bachelor) level: [Electronic Edition] / compiled by S. Prokopovych, O. Tiutiunyk. – Kharkiv: S. Kuznets KhNEU, 2024. – 14 pages. (English language)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35627-
dc.description.abstractThe annotation of the course is provided. The competencies and learning outcomes for the discipline are outlined. The course content is presented by modules and topics. The methodology for assessing learning outcomes, as well as the use of current and final assessment tools, is highlighted. A list of recommended literature is included. Recommended for students of Specialty 075 "Marketing" of the study programme "Marketing" of the First (Bachelor's) Level.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjecteconometricsuk_UA
dc.subjectregression equationuk_UA
dc.subjectmulticollinearityuk_UA
dc.subjectautocorrelationuk_UA
dc.subjectproduction functionsuk_UA
dc.subjecteconometric dynamic modelsuk_UA
dc.subjectdistributed lag modelsuk_UA
dc.subjectstructural equation systemsuk_UA
dc.titleEconometrics: program of the course for higher education applicants of specialty 075 "Marketing" of the study programme "Marketing" of the first (bachelor) leveluk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ЕКСА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!поз.329РП_075бак_ОК18Англ_Економетрика_Прокопович.pdf897,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.