Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. М.-
dc.contributor.authorБоркова Н. В.-
dc.date.accessioned2025-03-04T07:58:09Z-
dc.date.available2025-03-04T07:58:09Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЯстремська О. М. Лояльність персоналу та критерії її визначення / О. М. Ястремська, Н. В. Боркова // Економіка розвитку. – 2008. – № 2 (46). – С. 90-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35644-
dc.description.abstractThe analysis of concept essence "loyalty of personnel" is conducted. Basic constituents forming loyalty of managers to the enterprise are selected. The methodical recommendations to realization of quantitative estimation of manager’s loyalty are proposed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UA
dc.subjectлояльність персоналу до підприємстваuk_UA
dc.subjectатрибути лояльностіuk_UA
dc.subjectпрограми з формування лояльностіuk_UA
dc.titleЛояльність персоналу та критерії її визначенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ястремська.pdf864,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.