Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35655
Назва: Comprehensive Training. Guidelines for implementation for Bachelor's (first) degree higher education students of speciality 075 "Marketing", study programme "Marketing"
Автори: Hrynevych L.
Kotelnikova I.
Теми: training
marketing
market analysis
research
forecasting
SOSTAC marketing plan
Дата публікації: 2025
Видавництво: S. Kuznets KhNUE
Бібліографічний опис: Comprehensive Training. Guidelines for implementation for Bachelor's (first) degree higher education students of speciality 075 "Marketing", study programme "Marketing" [Electronic resource] / compiled by L. Hrynevych, I. Kotelnikova ; Simon Kuznets Kharkiv national university of economics. — E-text data (706 KБ). — Kharkiv  : S. Kuznets KhNUE, 2025. — 29 p. : il. — Recommend. : p. 24-25.— The title screen.
Короткий огляд (реферат): The structure, content and the course of implementation of the training are presented. The purpose, input data, competences, description of the stages of training, didactic methods and techniques, the structure and content of the training session, forms of control and criteria for evaluating the effectiveness of training, description of the results of the training are presented. For Bachelor's (first) degree higher education students of speciality 075 "Marketing", study programme "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35655
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025-Гриневич ЛВ, Котельникова ЮМ.pdf706,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.