Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMyronova O.-
dc.contributor.authorBarkova K.-
dc.date.accessioned2025-03-11T14:23:58Z-
dc.date.available2025-03-11T14:23:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationManagement: program of the course for students specialty 073 «Marketing» study programme «Marketing» of the first (bachelor) level: [Electronic edition] / comp. O. Myronova, K. Barkova. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. – 12 p. (Eng. lang.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35672-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the procedure for evaluating learning outcomes, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) level.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectexternal environmentuk_UA
dc.subjectinternal environmentuk_UA
dc.subjectcompetitorsuk_UA
dc.titleManagement: program of the course for students specialty 073 «Marketing» study programme «Marketing» of the first (bachelor) leveluk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.215РП_075бак_ОК23Англ_Менеджмент_Миронова.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.