Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35673
Назва: Marketing communications : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) level
Автори: Us M.
Теми: marketing communications
communication barriers
аdvertising
stimulation of sales
public relations
direct marketing
personal sales
packaging
brand
digital communication
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Marketing communications : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) level: [Electronic edition] / Comp. M. Us. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 14 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35673
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.272РП_075бак_ОК24Англ_Маркетингові комунікації_Ус.pdf596,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.