Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPanchuk A.-
dc.date.accessioned2025-03-16T12:30:50Z-
dc.date.available2025-03-16T12:30:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationMarketing consumer behavior : program of the course for students of all specialties of the educational level second (master’s) degree: [Electronic edition] / Comp. A. Panchuk - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 9 p. (Eng. lang.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35689-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of all specialties of the educational level second (master’s) degree.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectpsychological impactuk_UA
dc.titleMarketing consumer behavior : program of the course for students of all specialties of the educational level second (master’s) degreeuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.