Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарунич А. В.-
dc.date.accessioned2012-05-08T08:51:47Z-
dc.date.available2012-05-08T08:51:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМарунич А. В. Етапи розвитку української реклами / А. В. Марунич // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 79 - 81en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/356-
dc.description.abstractДосліджено основні методи організації рекламної діяльності; розроблено концептуальні основи та проаналізовано етапи розвитку сучасної реклами і шляхи її вдосконалення; визначено роль реклами в системі маркетингових комунікацій, а також висвітлено основні поняття рекламної діяльності як форми комунікації в Україні.en_US
dc.description.abstractThe main methods of advertising are investigated, a conceptual framework is developed and the stages of development of modern advertising and ways of its improvement are analysed, also the role of advertising in total marketing communications was defined, the basic concepts of advertising were highlighted as a form of communication in Ukraine.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаen_US
dc.subjectпроторекламаen_US
dc.subjectглобалізація ринкуen_US
dc.subjectмаркетингові технологіїen_US
dc.titleЕтапи розвитку української рекламиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.1 (477)en_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марунич А. В. Етапи розвитку української реклами.pdf378,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.