Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35757
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУс М.-
dc.date.accessioned2025-03-28T10:22:19Z-
dc.date.available2025-03-28T10:22:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationHR-МАРКЕТИНГ: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. М. Ус. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 13 с. (укр. мов.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35757-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectHR-маркетингuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectринок праціuk_UA
dc.subjecthard та soft skillsuk_UA
dc.subjectперсональний брендuk_UA
dc.titleHR-МАРКЕТИНГ: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.231РП_075бак_виб_HR-маркетинг_Ус.pdf499,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.