Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко Г. А.-
dc.contributor.authorАвдєєнко В. Д.-
dc.date.accessioned2025-03-31T14:13:35Z-
dc.date.available2025-03-31T14:13:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІващенко Г. А. Позиціонування підприємства в міжнародному бізнес-середовищі / Г. А. Іващенко, В. Д. Авдєєнко // Актуальні питання економіки: глобальні тренди та сучасні виклики : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - 2025.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35773-
dc.description.abstractПозиціонування підприємства в міжнародному бізнес-середовищі є ключовим елементом його стратегії розвитку, оскільки визначає рівень конкурентоспроможності, здатність до адаптації в умовах динамічних змін та утримання стійких позицій на світових ринках. У сучасних реаліях глобалізації, ринкової інтеграції та постійних економічних, технологічних і політичних трансформацій підприємства зіштовхуються як із новими можливостями, так і з викликами, що потребують ефективного управлінського підходу. Позицію бренду необхідно визначити такою, що вона повинна бути чітко сформульованою і непохитною. Основною метою позиціонування можна визначити диференціацію продукцію в порівнянні з продукцією конкурентів. Крім того, важливо розуміти питання доцільності підсилення власних конкурентних позицій на внутрішньому і на зовнішньому ринку. Позиціонування є однією з найважливіших маркетингових стратегій, яка дозволяє виділити бренд серед товарних марок конкурентів. Завдяки грамотному позиціонуванню компанія може підвищити привабливість свого бренду, зробити його впізнаваним і таким, що запам’ятовується.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectміжнародні ринкиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконкурентні позиціїuk_UA
dc.subjectенергетична компаніяuk_UA
dc.titleПозиціонування підприємства в міжнародному бізнес-середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.