Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35774
Назва: | Персоналізація навчання за допомогою штучного інтелекту у викладанні іноземних мов: практичний досвід французьких університетів |
Автори: | Безугла І. |
Теми: | персоналізація навчання штучний інтелект французька мова гібридні методи навчання |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Безугла І. Персоналізація навчання за допомогою штучного інтелекту у викладанні іноземних мов: практичний досвід французьких університетів / І. Безугла // Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості : збірник тез науково-методичних доповідей Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 10 грудня 2024 р. – 20 січня 2025 р. – Київ – Львів – Торунь : Національний університет фізичного виховання і спорту України, Liha-Pres, 2025. – Ч. 1. - С. 63-66. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується значення штучного інтелекту у вдосконаленні процесу навчання іноземним мовам у французьких вищих навчальних закладах. Окреслено конкретні приклади використання ШІ задля персоналізації навчальних ресурсів, автоматизованої перевірки знань та розвитку комунікативних здібностей здобувачів освіти. Проаналізовано позитивні аспекти та труднощі, які виникають при впровадженні штучного інтелекту, особливо його вплив на ефективність навчання та взаємини між здобувачами та викладачами. Розглянуто перспективи гібридних методів викладання іноземних мов, що об'єднують класичні способи навчання з потенціалом ШІ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35774 |
Розташовується у зібраннях: | Статті ( ІММК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Безугла, тези 2025_ШІ.pdf | 2,97 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.