Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35780
Назва: Освітні інновації для STEAM освіти з використанням досліджень на основі дизайну
Автори: Лук’янова В. А.
Волубуєва Д. С.
Кобзев І. В.
Теми: STEAM-освіта
дослідження на основі дизайну
DBR
веб-орієнтовані системи
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Лук’янова В. А. Освітні інновації для STEAM освіти з використанням досліджень на основі дизайну / В. А. Лук’янова, Д. С. Волубуєва, І. В. Кобзев // Research in Science, Technology and Economics: Collection of Scientific Papers “International Scientific Unity” with Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference. March 5-7, 2025. - Luxembourg, Luxembourg, 2025. - P. 135-140.
Короткий огляд (реферат): Для ефективного впровадження STEAM-освіти важливо розробляти інноваційні методики та освітні платформи, які сприятимуть індивідуалізації навчання, залученню учнів і підвищенню їхньої мотивації. Одним із найбільш ефективних підходів до створення таких інновацій є дослідження на основі дизайну (Design-Based Research, DBR). Цей підхід дозволяє розробляти освітні інтервенції, які враховують реальні потреби учасників навчального процесу, а також забезпечують їх систематичну оцінку й удосконалення. Інтеграція веб-орієнтованих систем у STEAM-освіту є ключовим напрямком розвитку сучасного навчального середовища. Використання таких систем дозволяє забезпечити гнучкість, інтерактивність і доступність освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35780
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.