Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35794
Назва: Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського)
Автори: Холодний Г. О.
Теми: маркетинг
система маркетингу
теорія та практика маркетингової діяльності
комплекс маркетингу
організація маркетингової діяльності
курсова робота
вимоги до написання та оформлення
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Г. О. Холодний ; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (1,31 MБ). — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. — 41 с. : іл. — Загол. з титул. екрану. — Бібліогр. : с. 33-35.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто порядок написання, оформлення та захисту курсової роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг». Наведено орієнтовний перелік тем, пропонованих до розгляду, вимоги до структури, обсягу, змісту й оформлення курсової роботи, а також приклади оформлення її основних структурних елементів. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35794
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025-Холодний Г.О..pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.