Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35816
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордєєв А. С.-
dc.contributor.authorТкаченко В. П.-
dc.date.accessioned2025-04-10T13:49:44Z-
dc.date.available2025-04-10T13:49:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГордєєв А. С. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на успішність студентів та їх залучення до навчального процесу / А. С. Гордєєв, В. П. Ткаченко // Технологія і техніка друкарства. – 2024. - 3(85). – С. 83–92.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35816-
dc.description.abstractВпровадження мультимедійних технологій у навчальний процес має безліч переваг, проте воно також стикається з низкою проблем, які можуть сповільнити чи ускладнити цей процес. Це недостатня матеріально-технічна база навчальних закладів, викладачі можуть не мати достатніх знань та навичок роботи з мультимедійними технологіями, не завжди легко вбудувати мультимедійні ресурси в існуючу навчальну структуру, не змінюючи фундаментальних підходів до навчання. Завдання роботи включає в себе визначення міри дисперсії між освітніми ресурсами на базі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та академічною успішністю учнів. Для вирішення поставленої проблеми в цьому дослідженні використано багатофакторний дисперсійний аналіз для вивчення кореляції між освітніми ресурсами ІКТ та академічною успішністю, а також побудовано регресійну модель. Мета роботи полягає в дослідженні дисперсійної залежності між компонентами інформаційно-комунікаційних технологій та успішністю студентів університетів. Результати проведеної роботи дозволили проаналізувати поточне сприйняття студентами інформаційно-комунікаційних технологій як інструменту навчання та особистісного розвитку. Серед цифрових технологій, що найбільш часто використовуються студентами, виділяються платформа Moodle, інші платформи для дистанційного навчання, сервіси для візуалізації та створення мультимедійних матеріалів, а також цифрові освітні ресурси. Всі ці технології сприяють покращенню засвоєння навчального матеріалу. Оцінка впливу ІКТ на розвиток особистих якостей, навичок та здібностей студентів показала, що сприйняття цих технологій змінюється залежно від курсу навчання. Студенти старших курсів вище оцінюють вплив ІКТ на їхню мотивацію, пізнавальну активність, здатність до навчання та адаптацію до змін. У той же час викладачі, на відміну від студентів, ставляться до використання потенціалу цифрових технологій в освітньому процесі більш критично і оцінюють їх вплив дещо нижче.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмультимедійні продуктиuk_UA
dc.subjectякість навчанняuk_UA
dc.subjectдисперсійний аналізuk_UA
dc.subjectрегресіяuk_UA
dc.titleВплив інформаційно-комунікаційних технологій на успішність студентів та їх залучення до навчального процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.