Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35819
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Свічко Т. О. | - |
dc.contributor.author | Гордєєв А. С. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-10T14:03:12Z | - |
dc.date.available | 2025-04-10T14:03:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Свічко Т. О. Розробка мультимедійних інформаційних веббазованих навчальних систем із застосуванням технології великих баз даних / Т. О. Свічко, А. С. Гордєєв // Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки. 2024. - № 4. – С. 147-159. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35819 | - |
dc.description.abstract | Серед мультимедійних інформаційних веборієнтованих систем на сьогодні все більш значне місце займають саме навчальні мультимедійні інформаційні системи. Тому, при розробці методу проєктування такого підкласу існує потреба у створенні інструментів для інтеграції та використання мультимедійних баз даних для таких систем. З розвитком мультимедійних технологій відкриваються нові можливості підвищення якості викладання в університетах. Цьому також сприяє розвиток технологій обробки великих баз даних. Технологія великих даних дозволяє збирати і аналізувати величезні обсяги даних, що генеруються в ході навчального процесу, що дає змогу більш глибоко розуміти педагогічну діяльність. Однак витяг корисної інформації з цих величезних обсягів даних та перетворення її в стратегії покращення викладання є непростим завданням. Окрім корисності самої інформації, слід враховувати когнітивні здібності учнів, а саме їх соціотип. Метою дослідження є розробка методу моніторингу та покращення якості викладання, заснованого на технології великих даних, який поєднує алгоритм кластеризації K-середніх та алгоритм врахування індивідуальних особливостей студентів. Щоб впоратися з цими проблемами, в цій роботі пропонується метод дослідження технології великих даних, заснований на спільному алгоритмі кластеризації K-середнього та алгоритмі інтелектуального аналізу когнітивних особливостей учнів. Такий підхід може значно підвищити ефективність формування необхідних компетентностей у студентів за рахунок формування індивідуальних траєкторій навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | великі бази даних | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | соціотип | uk_UA |
dc.subject | кластеризація | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні технології | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні інформаційні системи | uk_UA |
dc.subject | методи використання і налаштування баз даних | uk_UA |
dc.subject | методи розробки | uk_UA |
dc.title | Розробка мультимедійних інформаційних веббазованих навчальних систем із застосуванням технології великих баз даних | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (МСТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЗРОБКА МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВЕББАЗОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИСТЕМ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕЛИКИХ БАЗ ДАНИХ.pdf | 573,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.