Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35823
Назва: Система комунікацій в індустрії туризму: когнітивний підхід та соціально-психологічні аспекти
Автори: Стрижак О. О.
Нестеров М. С.
Теми: комунікації в індустрії туризму
нечітка когнітивна карта
когнітивна модель
соціально-психологічні аспекти комунікацій
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стрижак О. О. Система комунікацій в індустрії туризму: когнітивний підхід та соціально-психологічні аспекти / О. О. Стрижак, М. С. Нестеров // Причорноморські економічні студії. - 2025. - №91. – С. 276-282.
Короткий огляд (реферат): Побудова ефективної системи комунікацій є однією з передумов успішного функціонування суб'єктів туристичного ринку в цифровій економіці. В статті із використанням Mental Modeler розроблено нечітку когнітивну карту (НКК) системи комунікацій в індустрії туризму. Сформовано матрицю взаємовпливів концептів та розраховано основні системні показники нечіткої когнітивної карти. На основі матриці суміжності НКК визначено основні показники нечіткої моделі: консонанс та вплив концептів. До найбільш вагомих концептів системи комунікацій у туризмі увійшли: тренди та вподобання; економічна ситуація в країні; психологічні чинники; соціальні чинники. Змодельовано 5 сценаріїв розвитку системи, з яких чотири – за максимального позитивного впливу кожного з чотирьох найвагоміших чинників, а один – за максимального позитивного впливу цих чинників разом. За результатами моделювання визначені відносні зміни концептів системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35823
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стрижак.pdf1,94 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.