Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35832
Назва: | Впровадження елементів гейміфікації в навчальний процес студентів ЗВО |
Автори: | Решетняк І. О. |
Теми: | англійська мова елементи гейміфікації студенти ЗВО Kahoot Duolingо |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Решетняк І. О. Впровадження елементів гейміфікації в навчальний процес студентів ЗВО / І.О. Решетняк // Інноваційна педагогіка. – 2025. – Том 2. - №79. – С. 55-58. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена питанням впровадження елементів гейміфікації в освітній процес, що пов’язано з необхідністю підвищення мотивації студентів до вивчення англійської мови та удосконалення методик викладання. Узагальнено підходи до визначення гейміфікації (стратегія активізації пізнавальної діяльності студентів шляхом включення ігрових елементів в освітній процес, її мети (розвиток певних здібностей, оптимізація навчальної діяльності та сприяння соціалізації) та основних елементів (виконання завдань або гейміфікованих тестів; співробітництво між гравцями; застосування заохочень; відчуття перемоги). Висвітлено особливості таких платформ гейміфікації як Kahoot та Duolingо. Установлено, що доцільно використовувати Kahoot як додатковий інструмент в групах не більше 30 студентів, приблизно раз на тиждень, протягом 15 - 20 хвилин. Kahoot містить тести з кількома варіантами відповідей, питань для обговорення чи опитування, а також формування правильної послідовності запитань та відповідей. Цей популярний інструмент можна використовувати для різноманітних завдань та підвищення залученості студентів з одного боку, але водночас він не вимагає від викладача ґрунтовної підготовки. Ще однією ефективною онлайн-платформою є Duolingo, яка побудована за принципом проходження нових більш складних рівнів. Цю платформу доцільно використовувати для самостійної роботи студентів з метою вдосконалення володіння вокабуляром та навичок аудіювання, адже вона майже не передбачає розвитку усного мовлення. Зазначені онлайн платформи та елементи гейміфікації, які вони містять, є ефективними під час вивчення англійської мови, але скоріше мають доповнювати традиційні методики викладання, а не замінювати їх. Висвітлено проблеми впровадження елементів гейміфікації в навчальний процес (може супроводжуватися певними обмеженнями, одноразове використання, поверхня обробка інформації тощо). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35832 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Решетняк І.О._стаття_Впровадження елементів гейміфікації в навчальний процес студентів ЗВО.pdf | 159,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.