Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла І. В.-
dc.contributor.authorЦипіна Д. С.-
dc.date.accessioned2025-04-14T10:02:51Z-
dc.date.available2025-04-14T10:02:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБезугла І. В. Лінгвокультурологічний підхід до навчання іноземної мови здобувачів вищої економічної освіти / І.В. Безугла, Д.С. Ципіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 102. – С. 5–8.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35837-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні засади лінгвокультурологічного підходу як категорії методики навчання іноземних мов та його лінгводидактичний потенціал, обґрунтовується нова міжкультурна парадигма, в основі якої лежить концепція формування мовної особистості, що відкриває можливості для пошуку нових оптимальних шляхів удосконалення вищої економічної освіти здобувачів. Аналізуючи ключові поняття, такі, як культура, лінгвокультурні одиниці та інші, автори приходять до висновку, що лінгвокультурологія є необхідною і невід'ємною частиною процесу навчання іноземних мов, яка підвищує ефективність розвитку загальних комунікативних навичок. Наголошується на тому, що вивчення культури іншої країни допомагає долати комунікативні бар'єри, толерантно ставитися до переко¬нань і поглядів інших людей, чітко розуміти соціокультурні норми та основи міжкультурної професійної комунікації. Підкреслюється важливість дотримання принципу культуровідповідності, згідно з яким викладачам іноземної мови при відборі лінгвокультурологічних матеріалів слід враховувати такі аспекти, як: визначення ціннісної значу¬щості змісту матеріалів, якою мірою цей лінгвокультурологічний матеріал може слугувати мотиваційним фактором під час вивчення тієї чи іншої теми; доцільність використання конкретного відібраного соціокультурного матеріалу. На прикладах предметного змісту конкретних навчальних дисциплін розглянуто провідні методи (метод дискусій, метод PRES-формули, «Сократів діалог», диспут, дебати, інтерв′ю, рольові й ділові ігри, метод ситуаційного навчан¬ня – кейс-стаді. методи «Займи позицію» та «Коло ідей»), прийоми та дидактичні засоби реалізації лінгвокультуроло¬гічного підходу на занятті з професійно-орієнтованої іноземної мови.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectдидактичні засобиuk_UA
dc.subjectздобувач вищої економічної овітиuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectлінгвокультурологічний підхідuk_UA
dc.subjectметодика навчання іноземних мовuk_UA
dc.subjectтеоретичні засади міжкультурного спілкуванняuk_UA
dc.titleЛінгвокультурологічний підхід до навчання іноземної мови здобувачів вищої економічної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безугла_Ципіна_102_2024_.pdf4,95 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.