Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35850
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотрашкова Л. В.-
dc.contributor.authorКоваленко В. І.-
dc.date.accessioned2025-04-16T12:27:40Z-
dc.date.available2025-04-16T12:27:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПотрашкова Л. В. Методика розробки дизайну вебсайту із застосуванням українського етностилю / Л. В. Потрашкова, В. І. Коваленко // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. Серія: Технічні науки. - 2024. - Том 35(74). - № 6. - С. 186–191.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35850-
dc.description.abstractСтаття присвячена застосуванню українського етностилю у дизайні вебсайтів. Інтеграція елементів етностилю у вебресурс дозволяє створювати емоційний зв’язок із місцевою аудиторією, використовуючи близьку їй візуальну мову. Це підвищує довіру користувачів до ресурсу, покращує їхнє враження та загальне сприйняття бренду. Унікальність графічного оформлення, побудованого на етнічних мотивах, також сприяє виділенню вебсайту серед конкурентів у глобальному цифровому середовищі. Незважаючи на зростання кількості досліджень, присвячених етностилю в корпоративному дизайні, зокрема в його українському сегменті, все ще бракує системних рекомендацій щодо підтримки проєктних рішень для формування етнічного колориту цифрових продуктів, зокрема вебсайтів. У зв'язку з цим метою дослідження є розробка методики створення дизайну вебсайту, який викликає асоціації з українською культурою та народною творчістю. Відповідно до заданої мети у статті розроблено методику, яка забезпечує обґрунтування рішень із інтеграції елементів українського етностилю у веб-дизайн. У процесі формування методики здійснено анкетування експертів, яке дозволило визначити елементи фірмового стилю, що здійснюють найбільший вплив на формування в цільової аудиторії етнічних асоціацій із брендом. За допомогою багатокритерійного оцінювання визначено елементи дизайну сайту, які формують етнічний колорит ресурсу. На основі аналізу літератури та практичних прикладів створено добірку символів, кольорів, шрифтів і орнаментів для таких елементів фірмового стилю, як логотип, декоративні графічні елементи, типографіка, фонова графіка та інші дизайнерські складові, що викликають стійкі асоціації з Україною. Методика допомагає вибрати такі елементи дизайну вебсайту, які є найбільш важливими для створення етнічного колориту сайту, а також вибрати конкретні варіанти реалізації цих елементів, які викликають асоціації з українською культурою та народною творчістю.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectдизайн вебсайтуuk_UA
dc.subjectкорпоративна айдентикаuk_UA
dc.subjectетностильuk_UA
dc.subjectнаціональний колоритuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectоцінювання альтернативuk_UA
dc.subjectранжуванняuk_UA
dc.titleМетодика розробки дизайну вебсайту із застосуванням українського етностилюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.