Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35871
Назва: Сучасні тенденції в товарознавстві в умовах війни
Автори: Сігаєва Т. Є.
Теми: ринок
товарознавство
тенденція
зміни
адаптація
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Сігаєва Т. Є. Сучасні тенденції в товарознавстві в умовах війни / Т.Є. Сігаєва // Науковий журнал «Бізнес Навігатор». – 2025. – №2(79). - С. 354–357.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено вплив війни в Україні на товарознавчі процеси, зокрема на характеристики товарів, їх оцінку та зміни у споживчих уподобаннях. Автор аналізують наслідки війни для виробничих та постачальницьких ланцюгів, зокрема обмеження імпорту, зростання вартості товарів і необхідність пошуку нових шляхів забезпечення попиту. В умовах війни акцент робиться на товарах, які відповідають вимогам безпеки, надійності та довговічності. Окремо розглядаються зміни в методах оцінки якості товарів та роль внутрішнього виробництва, яке стало важливим фактором стабільності на ринку. Аналізуються також нові потреби споживачів, зокрема попит на товари першої необхідності та продукцію, здатну витримати екстремальні умови. У статті підкреслюється необхідність адаптації товарознавства до нових економічних реалій, розвиток інноваційних технологій та використання нових моделей виробництва, що дозволяють підприємствам швидше адаптуватися до змін і забезпечити споживачів товарами високої якості в умовах економічної нестабільності та кризових ситуацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35871
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Сігаєва Т.Є..pdf386,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.