Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГронь О.-
dc.date.accessioned2025-04-22T10:35:32Z-
dc.date.available2025-04-22T10:35:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМетодологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня [Електронне видання] / укл. О. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 8 с. (Укр. мов.)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35890-
dc.description.abstractВизначено мету, об’єкт, предмет та завдання навчальної дисципліни. Наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, назви та зміст практичних, семінарських занять, самостійної роботи, а також порядок та критерії оцінювання знань здобувачів. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.titleМетодологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВББ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.