Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35979
Назва: Використання підприємством AGILE методології в стратегуванні в умовах економіки вражень
Автори: Ястремська О. О.
Теми: розвиток
Аgile методологія
Agile технології
успішність
підприємства
економіка вражень
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ястремська О. О. Використання підприємством AGILE методології в стратегуванні в умовах економіки вражень / О. О. Ястремська // Ефективна економіка. - 2025. - №4.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено можливостей та переваг застосування AGILE методології в стратегічному управлінні підприємством в умовах економіки вражень, а також виявити ключові фактори успішного впровадження. Розглянуто види Agile технологій, такі як Scrum - ітеративний фреймворк для складних продуктів, Kanban - система візуалізації потоку робіт, Lean - мінімізація відходів та максимізація цінності, Extreme Programming (XP) - технічні практики для якості та швидкості, Crystal - адаптивні методології залежно від розміру команди, Feature-Driven Development (FDD) - ітеративна розробка функцій, Scrumban - гібрид Scrum та Kanban, а також зміст Agile технологій та відмінності від інших технологій. Зазначено, що при виборі Agile-методології варто враховувати не лише ефективність управління процесами, а й здатність методології створювати яскравий клієнтський досвід, що є ключовим у сучасній економіці вражень. Розглянуто та запропоновано низку ключових факторів, які забезпечують успішну імплементацію та адаптацію підприємства до динамічного бізнес середовища, які полягають в наступному: визначальним фактором є орієнтація на клієнтський досвід та емоційну взаємодію; гнучкість стратегічного управління відіграє вирішальну роль; важливим фактором є розвиток крос-функціональних команд, які забезпечують ефективну взаємодію між різними підрозділами організації; використання цифрових технологій для персоналізації досвіду; лідерство та організаційної культури, що підтримує Agile; постійне навчання та розвиток компетенцій команди; мультиканальність та інтеграція всіх точок взаємодії з клієнтом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35979
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська_Еф економіка 2025 №4.pdf426,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.