Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35999
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогуславський Є. І.-
dc.contributor.authorШибалкіна Ю. С.-
dc.date.accessioned2025-04-30T11:04:38Z-
dc.date.available2025-04-30T11:04:38Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБогуславський Є. І. Дослідження ефекту мультиплікатора на рівні економіки підприємства / Є. І. Богуславський, Ю. С. Шибалкін // Економіка розвитку. – 2008. – № 4 (48). – С. 70-73.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35999-
dc.description.abstractThe article consists of scientific proof of principally new strategy of improving the results of enterprise activity on the oversttoked market, which is based on the idea of existing the multiplier of the complementary goods and services.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectмультиплікатор компліментарностіuk_UA
dc.subjectформула для розрахунку мультиплікатораuk_UA
dc.titleДослідження ефекту мультиплікатора на рівні економіки підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
богуславський.pdf572,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.