Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMatkobozhyk S.-
dc.contributor.authorLytvynenko A.-
dc.date.accessioned2025-05-01T17:16:48Z-
dc.date.available2025-05-01T17:16:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationMatkobozhyk S. Globalisation and digital transformation: new strategic challenges for international businesses / S. Matkobozhyk, A. Lytvynenko // International Scientific Journal «Internauka». Series: «Economic Sciences». – 2025. – № 4.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36035-
dc.description.abstractThe accelerating pace of globalization and digital transformation is reshaping the operational and strategic frameworks of international enterprises. As businesses increasingly transcend national borders, they face growing pressure to integrate digital technologies across all areas of activity, re-evaluate traditional management models, and enhance their competitive advantages in a highly interconnected and rapidly changing world. The ability of companies to adapt to this digital reality largely determines their position in the global economic environment.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectglobalisationuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.subjectinternational entrepreneurshipuk_UA
dc.subjectstrategic challengesuk_UA
dc.titleGlobalisation and digital transformation: new strategic challenges for international businessesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Globalisation and digital transformation_new strategic challenges for international businesses.pdf381,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.