Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГонтаренко І. С.-
dc.contributor.authorПавлюк О. М.-
dc.date.accessioned2025-05-04T18:59:27Z-
dc.date.available2025-05-04T18:59:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГонтаренко І. С. Виклики та можливості формування інформаційної компетентності в умовах цифрового навчального середовища / І. С. Гонтаренко, О. М. Павлюк // Proceedings of the 3rd International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. - Kyiv, Ukraine, 2025. - Pp. 495-501.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36080-
dc.description.abstractУ сучасному світі, коли інформаційні технології стали невід'ємною частиною усіх сфер діяльності, формування інформаційної компетентності є важливим елементом освітнього процесу. В умовах швидкого розвитку цифрових технологій та інтеграції їх у навчальний процес, виникають нові виклики і можливості для підготовки студентів до ефективного використання інформації. Зокрема, розвиток інформаційної компетентності у цифровому навчальному середовищі набуває особливої значущості, адже це є основою для подальшого професійного розвитку, самостійного навчання та адаптації до вимог цифрової епохи. Виклики, пов'язані з формуванням інформаційної компетентності в умовах цифрового навчального середовища, обумовлені швидким зростанням обсягів доступної інформації, а також необхідністю використання нових технологій для її обробки, аналізу та пошуку. Серед основних труднощів можна виокремити інформаційне перевантаження, проблеми із критичним осмисленням інформації, а також відсутність належної підготовки викладачів і студентів до ефективного використання цифрових ресурсів. Однак, цифрове навчальне середовище також відкриває нові можливості для розвитку інформаційної компетентності. Інтерактивні онлайн-платформи, електронні бібліотеки, засоби для колаборації та обміну інформацією дозволяють створювати гнучкі та індивідуалізовані умови навчання, що сприяють більш глибокому і осмисленому засвоєнню знань. Крім того, використання сучасних технологій надає студентам змогу розвивати навички самостійного пошуку інформації, аналізу даних та створення нових знань. У роботі буде розглянуто як сучасні підходи до навчання, так і технології, що допомагають подолати існуючі труднощі, а також шляхи вдосконалення процесу підготовки студентів до ефективного використання інформаційних технологій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінформаційна компетентністьuk_UA
dc.subjectструктура компетентностіuk_UA
dc.subjectцифрове середовищеuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.titleВиклики та можливості формування інформаційної компетентності в умовах цифрового навчального середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гонтаренко, Тези 1.pdf158,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.