Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36080
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гонтаренко І. С. | - |
dc.contributor.author | Павлюк О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-04T18:59:27Z | - |
dc.date.available | 2025-05-04T18:59:27Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Гонтаренко І. С. Виклики та можливості формування інформаційної компетентності в умовах цифрового навчального середовища / І. С. Гонтаренко, О. М. Павлюк // Proceedings of the 3rd International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. - Kyiv, Ukraine, 2025. - Pp. 495-501. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36080 | - |
dc.description.abstract | У сучасному світі, коли інформаційні технології стали невід'ємною частиною усіх сфер діяльності, формування інформаційної компетентності є важливим елементом освітнього процесу. В умовах швидкого розвитку цифрових технологій та інтеграції їх у навчальний процес, виникають нові виклики і можливості для підготовки студентів до ефективного використання інформації. Зокрема, розвиток інформаційної компетентності у цифровому навчальному середовищі набуває особливої значущості, адже це є основою для подальшого професійного розвитку, самостійного навчання та адаптації до вимог цифрової епохи. Виклики, пов'язані з формуванням інформаційної компетентності в умовах цифрового навчального середовища, обумовлені швидким зростанням обсягів доступної інформації, а також необхідністю використання нових технологій для її обробки, аналізу та пошуку. Серед основних труднощів можна виокремити інформаційне перевантаження, проблеми із критичним осмисленням інформації, а також відсутність належної підготовки викладачів і студентів до ефективного використання цифрових ресурсів. Однак, цифрове навчальне середовище також відкриває нові можливості для розвитку інформаційної компетентності. Інтерактивні онлайн-платформи, електронні бібліотеки, засоби для колаборації та обміну інформацією дозволяють створювати гнучкі та індивідуалізовані умови навчання, що сприяють більш глибокому і осмисленому засвоєнню знань. Крім того, використання сучасних технологій надає студентам змогу розвивати навички самостійного пошуку інформації, аналізу даних та створення нових знань. У роботі буде розглянуто як сучасні підходи до навчання, так і технології, що допомагають подолати існуючі труднощі, а також шляхи вдосконалення процесу підготовки студентів до ефективного використання інформаційних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | інформаційна компетентність | uk_UA |
dc.subject | структура компетентності | uk_UA |
dc.subject | цифрове середовище | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.title | Виклики та можливості формування інформаційної компетентності в умовах цифрового навчального середовища | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гонтаренко, Тези 1.pdf | 158,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.