Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36098
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гур’янова Л. С. | - |
dc.contributor.author | Євсєєв О. С. | - |
dc.contributor.author | Панасенко О. В. | - |
dc.contributor.author | Лаптєв О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-04T20:44:40Z | - |
dc.date.available | 2025-05-04T20:44:40Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гур’янова Л. С. Прийняття рішень у бізнесі на ринку відеоігор: методи машинного навчання / Л. С. Гур’янова, О. С. Євсєєв, О. В. Панасенко та ін. // Бізнес Інформ. - 2024. - №12. - C. 147–153. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36098 | - |
dc.description.abstract | У статті показано, що продуктовий IT-бізнес, зокрема ринок відеоігор, характеризується високими темпами розвитку, що приваблює все більшу кількість компаній до цього сегмента і водночас приводить до посилення конкуренції, яка за своєю природою є глобальною. Це викликає необхідність розробки релевантних моделей прийняття рішень. Проведений аналіз показав, що на даний час значна увага приділена застосуванню методів машинного навчання в різних контурах управління маркетинговою діяльністю продуктових IT-компаній, зокрема ігрових IT: стратегічному, тактичному, оперативному. Розглянуто проблематику, починаючи з трендів розвитку ігрових IT і розробки моделей переключення, проєктування й адаптації продукту до визначення впливу функціонального або емоційного контенту на динаміку обсягу продажів продуктових IT. Але, незважаючи на ефективність наявних підходів, недостатню увагу приділено моделям лід-скорингу, моделям прогнозування відтоку клієнтів продуктових IT. Запропонований методичний підхід до побудови моделей класифікації клієнтів, який заснований на логіт-аналізі та включає такі основні блоки: обґрунтування системи предикторів; розробка моделей бінарного вибору; фільтрація факторних змінних; тестування мультиколінеарності; усунення мультиколінеарності, тестування якості моделі та прогнозування. Запропонований підхід апробований на даних продуктової IT-компанії. Роздроблені моделі лід-скорингу, моделі прогнозування відтоку клієнтів, що забезпечують задовільну якість розпізнавання та дають можливість визначити маркетингові детермінанти, які впливають на збільшення ймовірності конвертації (придбання продукту) та підвищення лояльності клієнтів до компанії, довгострокового використання продукту. Отримані результати можуть бути використані в системі управління маркетинговою діяльністю продуктової IT-компанії, зокрема на ринку ігрових IT, для визначення найбільш релевантних маркетингових стратегій, спрямованих на збільшення обсягів продажів та втримання клієнтів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | прийняття рішень | uk_UA |
dc.subject | продуктовий IT-бізнес | uk_UA |
dc.subject | індустрія комп’ютерних відеоігор | uk_UA |
dc.subject | підприємництво | uk_UA |
dc.subject | маркетингова діяльність | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | методи машинного навчання | uk_UA |
dc.title | Прийняття рішень у бізнесі на ринку відеоігор: методи машинного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (МСТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
business-inform-2024-12_0-pages-147_153.pdf | 2,55 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.