Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРукас А. Р.-
dc.contributor.authorЛарюхина И. А.-
dc.date.accessioned2012-05-10T08:25:03Z-
dc.date.available2012-05-10T08:25:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРукас А. Р. Выбор организационной структуры управления маркетинговой службой // А. Р. Рукас, И. А. Ларюхина // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 87 - 89en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/360-
dc.description.abstractРассмотрена экономическая сущность организационных структур управления маркетинговой службой предприятия, систематизированы их преимущества и недостатки, позволяющие каждому предприятию осуществлять сгруппированный выбор организационных структур маркетинга.en_US
dc.description.abstractEconomic essence of organizational structures of management marketing service of enterprise is considered, their advantages and failings which will allow every enterprise to carry out the grouped choice of organizational structures of marketing were systematized.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectорганизационная структура управленияen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleВыбор организационной структуры управления маркетинговой службойen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8.07en_US
Розташовується у зібраннях:№ 4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.