Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.contributor.authorКасенкова К. В.-
dc.date.accessioned2025-05-05T08:41:05Z-
dc.date.available2025-05-05T08:41:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАлдошина М. В. Модель push/pull як інструмент маркетингового дослідження ринку внутрішнього туризму / М. В. Алдошина, К. В. Касенкова // Економіка та суспільство. – 2023. - Вип. 48.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36113-
dc.description.abstractУ статті узагальнено та систематизовано можливості моделі push/pull для маркетингового дослідження ринку внутрішнього туризму в Україні. Розглянуто основні етапи формування моделей мотивації туристів, визначено чинники виштовхування та тяжіння в сфері туризму. Проаналізовано наробки закордонних дослідників з точки зору мотивації туристів, використання моделей для аналізу факторів та індикаторів мотивації, дестинації / країни та виду туризму. Виокремлено та сформовано основні переваги та недоліки використання моделі push/pull для маркетингового аналізу ринку внутрішнього туризму. Зазначено, що особливості використання цієї моделі ґрунтується на уявлені споживачів туристичних послуг на туристичні дестинації усереднені країни. Оскільки бачення міжнародних туристів зазвичай ґрунтується на погляді «ззовні», то бачення внутрішніх туристів зазвичай йде «зсередини» дестинації. Тож при використанні цього інструменту необхідно зважати на особливості суббрендів дестинацій, які існують в контексті збірного бренду.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинг туризмуuk_UA
dc.subjectвнутрішній туризмuk_UA
dc.subjectтуристична дестинаціяuk_UA
dc.subjectмодель push/pull (штовхай / тягни)uk_UA
dc.subjectмотиваційні чинникиuk_UA
dc.titleМодель push/pull як інструмент маркетингового дослідження ринку внутрішнього туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина_стаття 3.pdf198,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.