Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.contributor.authorКозубова Н. В.-
dc.date.accessioned2025-05-05T08:44:57Z-
dc.date.available2025-05-05T08:44:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАлдошина М.В. Управління кар’єрним зростанням працівників сфери гостинності та рекреації / М. В. Алдошина, Н. В. Козубова // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 48.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36114-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним питанням щодо управління кар’єрним зростанням працівників сфери гостинності та рекреації. Зазначено, що кар'єрний ріст будь-якого працівника залежить не лише від його власних зусиль, але й від зусиль підприємства. На кар'єрне зростання працівників готельного підприємства мають вплив такі ланки готелю: як керівник підрозділу; служба управління персоналом; колеги. Представлена узагальнена періодизація кар’єри, яка залежить від віку працівника. У статі розглянуті зовнішні кар'єрні фактори, котрі розділені на дві сфери: загальну (позаслужбову) та спеціальну (службову). Зазначено, що сфера гостинності та рекреації це – особлива сфера послуг, у якій велика увага приділяється особистим якостям працівників. Визначені особисті якості працівників, які є найбільш необхідними для успішної діяльності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкар’єрне зростанняuk_UA
dc.subjectкар’єрний шляхuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectсфера гостинностіuk_UA
dc.subjectпрацівникuk_UA
dc.titleУправління кар’єрним зростанням працівників сфери гостинності та рекреаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина_стаття 4.pdf186,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.