Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.date.accessioned2025-05-05T08:48:07Z-
dc.date.available2025-05-05T08:48:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАлдошина М. В. Моделі споживчої поведінки в туризмі / М. В. Алдошина // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. - 2024. - №16.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36115-
dc.description.abstractУ статті розглядаються моделі споживчої поведінки які описують процес прийняття рішень щодо споживання туристичних послуг на різних етапах. Зазначено що споживання туристичних послуг відноситься до складної або невпевненої споживчої поведінки, яка визначається високим рівнем ризиків в процесі вибору серед альтернативних варіантів та потребує ретельної підготовки та залучення більшої кількості учасників. Серед особливостей споживчої поведінки зазначені наступні відмінні характеристики: цілеспрямованість дій споживача; свобода вибору щодо обробки комунікаційних повідомлень рекламного характеру та надання зворотного зв’язку; послідовність взаємопов’язаних етапів; можливість впливу на споживача та зміну намірів щодо альтернативних варіантів вибору на різних етапах. Визначено що моделі споживчої поведінки в туризмі на сучасному етапі приділяють особливу увагу стадіям: підготовки, пошуку та оцінці післякупівельного споживання. В результаті аналізу моделей визначено чотири групи факторів впливу на споживчі рішення в туризмі: зовнішні та внутрішні фактори, характер запланованої подорожі та післякупівельна оцінка отриманих вражень. Систематизація факторів надає змогу виробникам туристичних послуг більш точно визначити ціннісні характеристики пропозиції та забезпечувати високий рівень клієнтоорієнованості. Визначені особливості поведінки споживачів на туристичному ринку, систематизація факторів впливу та послідовність етапів прийняття рішень забезпечує високу таргетованість налаштувань інструментів маркетингової стратегії просування та сприяє підвищенню рівня конверсії та фактичних продажів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмодель споживчої поведінкиuk_UA
dc.subjectприйняття рішеньuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectфактори впливуuk_UA
dc.subjectпроцес споживанняuk_UA
dc.subjectреференті групиuk_UA
dc.subjectдестинаціяuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.titleМоделі споживчої поведінки в туризміuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина_стаття 5.pdf319,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.