Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко М. О.-
dc.date.accessioned2025-05-05T09:47:48Z-
dc.date.available2025-05-05T09:47:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоваленко М. О. Сторітелінг як інструмент просування бізнесу / М. О. Коваленко // Тренди та перспективи розвитку мультидисциплінарних досліджень: матеріали VІI Міжнародної студентської наукової конференції, 28 березня 2025. - Івано-Франківськ, 2025. – С. 35-36.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36121-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сторітелінг як ефективний інструмент просування бізнесу, зокрема в рекламній комунікації. Автор аналізує, як використання історій допомагає брендам формувати міцний емоційний зв’язок з аудиторією, підвищує рівень довіри та лояльності. Також розглянуто застосування журналістських технік, таких як персоналізація, структура сюжету та емоційний вплив, які посилюють ефективність рекламного контенту. Досліджено роль соціальних мереж у поширенні сторітелінгу та їхній вплив на формати сучасної реклами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectсторітелінгuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectемоційний зв’язокuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectжурналістські технікиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectцифрова комунікаціяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.titleСторітелінг як інструмент просування бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко_Марія_Тези.pdf191,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.