Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПашняк І. М.-
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2025-05-06T06:27:39Z-
dc.date.available2025-05-06T06:27:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПашняк І. М. Стратегії цифрового маркетингу для просування мобільних додатків, роль таргетованої реклами / І. М. Пашняк, М. І. Ус // Економіка та суспільство. - 2024. - №69.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36141-
dc.description.abstractСтаття присвячена розробці ефективних стратегій цифрового маркетингу та ролі таргетованої реклами. Розглянуто ключові етапи формування стратегії цифрового маркетингу, зокрема цільове дослідження ринку, аналіз конкурентів і створення присутності. Особливу увагу приділено таргетованій рекламі, яка забезпечує точний доступ до цільової аудиторії. Визначено її різновиди, формати показу, моделі оплати, ключові цілі, переваги та недоліки, зокрема ризики щодо конфіденційності даних. Охарактеризовано тенденції ринку цифрової реклами у США. Порівняння американського й українського досвіду виявило відмінності у платоспроможності користувачів, вартості реклами, особливостях аудиторії і підходах до регулювання даних. Ці висновки можуть допомогти розробляти ефективні стратегії цифрового маркетингу та виходити на американський ринок.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectцифрова рекламаuk_UA
dc.subjectтаргетована рекламаuk_UA
dc.subjectповедінкові особливостіuk_UA
dc.subjectконфіденційність інформаціїuk_UA
dc.titleСтратегії цифрового маркетингу для просування мобільних додатків, роль таргетованої рекламиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.