Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлюк Н. В.-
dc.date.accessioned2025-05-07T20:26:34Z-
dc.date.available2025-05-07T20:26:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМихайлюк Н. В. Навчально-мовленнєві ситуації на заняттях з іноземної мови / Н. В. Михайлюк // Інноваційні технології і методика викладання гуманітарних дисциплін: теорія і практика технічних закладів вищої освіти: матеріали ІІ Всеукраїнської наук.-метод. Конференції, 15 квітня 2025 р. : тези допов. - Харків: Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025. - С. 59-61.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36172-
dc.description.abstractНавчально-мовленнєві ситуації використовуються на заняттях з іноземної мови з метою формування комунікативних навичок, в основі яких лежить вміння говорити іноземною мовою та розуміти її на слух. Суть комунікативного викладання мови полягає в тому, що учасники навчального процесу зосереджуються власне на живому спілкуванні. За допомогою різноманітних розмовних практик вони постійно взаємодіють між собою та викладачем, навчаючись висловлювати свої думки та розуміти співрозмовника. При цьому викладач водночас повинен бути як рівноправним членом групи, так і її лідером, який скеровує процес навчання у правильне русло.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectнавчально-мовленнєві ситуаціїuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectрозмовні практикиuk_UA
dc.subjectнавички говорінняuk_UA
dc.titleНавчально-мовленнєві ситуації на заняттях з іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 2.pdf1,96 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.