Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко В. І.-
dc.date.accessioned2025-05-12T11:38:41Z-
dc.date.available2025-05-12T11:38:41Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationРожко В. І. Розвиток організації процесу продажів виробів підприємств текстильної промисловості в сучасних умовах / В. І. Рожко // Економіка розвитку. – 2007. – № 1 (41). – С. 95-97.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36217-
dc.description.abstractIn the article the development of enterprises of textile industry in modern conditions is analyzed. To increase the competitiveness of domestic enterprises of a textile industry, recommendations concerning textile products sales organization on the basis of fast model of sale introduction, are given.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectтекстильні вироби вітчизняного виробництваuk_UA
dc.subjectмодель швидких продажівuk_UA
dc.subjectсучасна асортиментна політикаuk_UA
dc.subjectмодель Вілсонаuk_UA
dc.titleРозвиток організації процесу продажів виробів підприємств текстильної промисловості в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
рожко.pdf398,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.