Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36227
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zolotaryova I. | - |
dc.contributor.author | Nemashkalo K. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-13T08:55:10Z | - |
dc.date.available | 2025-05-13T08:55:10Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Learning and teaching in situations of crisis: needs and support provision : Thematic Peer Group Report / I. Zolotaryova, K. Nemashkalo etc. ; European University Association // Learning & Teaching Paper. ‒ 2025. ‒ № 26. – 23 p. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36227 | - |
dc.description.abstract | «EUA's Learning & Teaching Paper» № 26 on university crises explores effects on education. The report, based on peer group work, examines needs, support provision, and preparedness strategies. It highlights diverse challenges and stresses «crisis response planning» and essential «mental health and psychological support» for staff and students to ensure educational continuity and resilience. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | crisis learning and teaching | uk_UA |
dc.subject | needs and support provision | uk_UA |
dc.subject | preparedness strategies | uk_UA |
dc.subject | resilience | uk_UA |
dc.subject | continuity of learning and teaching | uk_UA |
dc.subject | crisis management plan | uk_UA |
dc.subject | mental health and psychological support | uk_UA |
dc.subject | digital infrastructure | uk_UA |
dc.title | Learning and teaching in situations of crisis: needs and support provision | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (МБА) Статті (ІС) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
EUA_TPG_Report_Crisis.pdf | 3,69 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.