Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZolotaryova I.-
dc.contributor.authorNemashkalo K.-
dc.date.accessioned2025-05-13T08:55:10Z-
dc.date.available2025-05-13T08:55:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationLearning and teaching in situations of crisis: needs and support provision : Thematic Peer Group Report / I. Zolotaryova, K. Nemashkalo etc. ; European University Association // Learning & Teaching Paper. ‒ 2025. ‒ № 26. – 23 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36227-
dc.description.abstract«EUA's Learning & Teaching Paper» № 26 on university crises explores effects on education. The report, based on peer group work, examines needs, support provision, and preparedness strategies. It highlights diverse challenges and stresses «crisis response planning» and essential «mental health and psychological support» for staff and students to ensure educational continuity and resilience.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectcrisis learning and teachinguk_UA
dc.subjectneeds and support provisionuk_UA
dc.subjectpreparedness strategiesuk_UA
dc.subjectresilienceuk_UA
dc.subjectcontinuity of learning and teachinguk_UA
dc.subjectcrisis management planuk_UA
dc.subjectmental health and psychological supportuk_UA
dc.subjectdigital infrastructureuk_UA
dc.titleLearning and teaching in situations of crisis: needs and support provisionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)
Статті (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EUA_TPG_Report_Crisis.pdf3,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.