Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГронь О. В.-
dc.contributor.authorКалінкін А. В.-
dc.date.accessioned2025-05-15T11:06:35Z-
dc.date.available2025-05-15T11:06:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГронь О. В. Класифікація стратегій міжнародного маркетингу / О.В. Гронь., А.В. Калінкін // Сучасні стратегії сталого розвитку держави та суспільства: наукові горизонти та перспективи : матеріали ІI науково-практичної конференції за міжнародною участю, 25 лютого 2025 р. / за наук. ред. О. В. Чепелюк, В. Д. Філіппової, В. М. Демченка. - Хмельницький: ХНТУ, 2025. - Том 2.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36249-
dc.description.abstractРозглянуто класифікацію стратегій міжнародного маркетингу, проаналізовано їх переваги та недоліки, визначено необхідність обрання маркетингової стратегії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.titleКласифікація стратегій міжнародного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калінкін А. В._Класифікація стратегій міжнародного маркетингу.pdf106,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.